Bak tvangen av hjertet

Bak tvangen. Bak hjertets vilje.
Bak min stemme. Bak det som er meg.

Jeg ville så gjerne høre deg. Ville så gjerne bli.
Jeg ville så gjerne at du skulle høre meg.
Mamma, det tar litt tid.

Copyright camilla 20©14 livendahl All rights are reserved

Copyright camilla 20©14 livendahl All rights are reserved

Mamma, du er den eneste. Mitt hjerte, mitt
eneste savn.

Jeg var med deg inn i døden.
Jeg lå stille i din favn.

Jeg elsker deg for alltid. Du er mitt hjerte.
Du er min havn.

Copyright camilla 20©14 livendahl All rights are reserved

Copyright camilla 20©14 livendahl All rights are reserved

Copyright 20©14 mirapisani by the blogs nickowner. All rights are reserved

Om mirapisani

Alene blant fiender.
Dette innlegget ble publisert i Barbeint på knuste drømmer, Dikt, Utenfor tid, Villa. Bokmerk permalenken.